30.hafta kızım atık iyice büyüdü

30.haftayız kızım dün doktora gittim en son gittiğimde 25.haftalıktın 37 cm ve 700 gr dın şimdiyse 40 cm ve tam 1400 gram olmuşsun :)Naptın kız içerde hapur hupur yiyonmu habire ben şuan 65 kiloyum 61 le başlayan hamileleğim 5 kilo kadar verdikten sonra toplamda 8 kilo aldım hadi bakalım işallah 10-12 arası kapatırız kucağıma gelirsin.kansızlık problemim vardı hap işe yaramamıştı iğne vermişti doktor 10 tane onlarda işe yaramamış iyice düşmüş değerler doktor dahiliyeye yolladı birsürü test yapıldı kolumdan 4 tüp kan verdim.ve sonu. b12 eksikliği 10 iğne daha sonrasında 3 ve sonrasında her ay bitane omak üzere ömür boyu kullanım neyse sağlık olsun sen sağlıklı olda kuzum ben süzgeçe dönerim napalım.hala ismine karar veremedik dün baban zeynep nisa olsun mu dedi olsun dedim sonra aklıma şevval geldi o çok eski isim dedi sonra aklıma nisanur geldi sonra hayrunnisa geldi böle uzar giderr bakalım hala karar veremedik ama doğum iznine de az kaldı bakalım doğum içinde korkuyorum nolcak doktor biraz ilgisiz bu konuda napıcaz bilmiyorum işte böle kızım hadi bakalım bekliyoruz seni sabırsızlıkla.

Yorumlar

Popüler Yayınlar