YA NUR-İ RECEP DUALARIM MÜSTECEB :))




Selamün Aleyküm 
Öncelikle 3 ayların başlangıcı ve Regaip Kandiliniz Mübarek Olsun.Dualarımız kabul ve makbul olur inşallah.
Ne zaman kandil olsa yengemle yaşadığımız anı aklıma gelir buraya da yazayım netice de eşime evlatlarıma anı olsun diye yazıyorum şuan için sizden başka kimsenin haberi yok ama ölmeden söyleyeceğim inşallah :) Sanırım çok duygusalım yada çokfilm izliyorum neyse konumuz bu değil..:)

Yine Böyle bir recep ayı başlangıcı yengem bizde recep ayı da geldi nasıl değerlendirsek falan diye konuşuyoruz bende takvime baktım orda yazar dedim bakayım edilecek dualar falan diye birşey var mı neyse baktım recep ayı için bol bol Ya Nur-i Recep Dualarım Müstecep Tesbihi çekin diyor yengeme okudum oda aa iyi ben çekeyim benim 500 lük tesbihle dedi tamam dedim bende bunu saklayım Şaban ayında gene hatırlat diğer dua ya bakalım dedim tamam dedi. 
 Uzatmayım Recep Ayı bitti yengem geldi dedi diğeri neydi bende takvim yaprağını buldum ilk önce ona söylediğim tesbihi okudum yengem neeee diye bi çığlık attı  noldu yaa dedim kız bi daha oku bakayım dedi bi daha okudum gülmeye başladı epey bi güldükten sonra dedi ki ben bir ay boyunca ne dedim biliyormusun "YAHUDİ RECEP  Dualarım Müstecep" !!!

Bu sefer gülme sırası annemle bana geçti bu arada yengem yaşlı bir bayan ve de biz Trabzonluyuz yani şive var anlama da sıkıntı var :))

İşte Böyle Allah Dualarınızı Kabul etsin şimdiden beni de unutmayın dualarınızda.

Yorumlar

Popüler Yayınlar