BİR TÜRK KLASİĞİ ARSAYA PİKNİĞE GİTME


Hafta sonu şehir dışına çıktık ailece dönüş yolunda başıboş uçsuz bucaksız yerlerde bi kaç kez denk geldi bir otobüs insan boş bir arsa da mangal yakıyor piknik yapıyor.Bunun nesi garip demeyin bahsettiğim yerler orman değil ova gibi ekilebilir bir yer de değil yani o alana özellikle gelinmiş.

Düşündüm sonra aklıma geldi teyzemler dayımlar sık sık özellikle yazın satın aldıkları oldukça ücra yerlerde ki arsalarına pikniğe giderdi.Üstelik azbuz değil enaz 2,3 saatlik yol değer mi bence değmez.Ama biz türkler malımıza düşkünüz amaç hem siyaset hem ticaret yani burası benim diyor gelene geçene gözdağı veriyoruz.

Ben araba da bunların ne kadar saçma olduğunu falan düşüne durayım, birden bir kare canlanıverdi gözümde 3 yıl önce yazın kayınpederimin aldığı arsaya gitmiştik pikniğe mangal yakmaya üstelikte bayır ve ve dizlerimize kadar yabani otlarla kaplı bir arsa ya :)

Herşey Değişiyor Kardeşim de Şu İnsanoğlunun Tükürdüğünü Anında Yalama Özelliği Değişmiyor.

Yorumlar

  1. Biz de giderdik çocukken. Ama bizim arsada ekili ağaçlar vardı. Gölgesinde piknik yapardık. Şimdi olsa yine giderim :)

    YanıtlaSil
  2. Yani bende kendime çok güldüm bizim arsamız yoktu ama o gittiğimiz piknik çok eğlenceli idi :)

    YanıtlaSil
  3. Yaziyi okuyunca gülme oldu bende. Ben ve ailemde bir keresinde piknige ciktik mangal yapalim diye ama biyer bulamadik bi tane bos arazi bulup orada yapmistik :) tabi bu olay yurt disinda almanyada gerceklesiyor sürekli etrafa bakiyoduk acaba sahibi falan varmi arsanin diye :)

    YanıtlaSil
  4. nesliname ; ben de buna güldüm ya :) türklüğümle gurur duyuyorum.Üniversite de bi hocamız anlatmıştı küba ya gitmişler mahalleleri gezerken bi kadın evden aşağıda oynayan çoçuğu anahtar atmış hocam demiş bunlar kesin türk yaklaşmışlar kadın türkçe konuşuyormuş:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar