KIZIM,İLKBAHAR YAĞMURUM,BEBEĞİM

En son yazdığımda 13 haftalık hamileymişim şuan 21 hafta 4 günlüksün içimde kıpır kıpırsın bir sağ bir sol yanımda hissediyorum minik ayaklarını bugün detaylı ultrasona girdim herşeyine tepeden tırnağa baktı doktor teyzen ama yüzünü göstermedin inatçı keçim benim kime çektin bilmemki: ) tam 45 dakika ultrasondaydım ama inat ettin yok kapadın ellerinle yüzünü yada poponu döndün bitanem meleğim sabırsızlıkla bekliyorum seni sarıp sarmalayacağım elmayra kıvamındaki günlerimi!Rabbimin emanetisin bana mucizemsin babanda çok heycanlandı sürekli ekrandan seni izledi parmaklarını saydı burnuna baktı bana mı benziyo diye:)Ama ben zaten görmüştüm 12.haftada burnun tıpkı ben güzel kızım benim :)Baban bozuluyor bu duruma bana benzesin siyor ama yani ozamanda evde kalma ihtimalin var:)
Kısacası böle kızım buraya yazdığımdan kimsenin haberi yok olmayacakta bigün büyüdüğünde yazdıklarımı anlayabilecek yaşa geldiğinde söyliycem sana yada ergenlik bunalımlarında siz beni sevmiyosunuz dedğinde bunları okutucam bak bakıyim sevmiyomuymuşuz diycem:))

Mide bulantılarım devam ediyor ama eskisi gibi değil şuan tek derdim bel ve sol bacak ağrım öldürüyosun beni kızım çok ağrıyor bacağım ama olsun artık katlanacağız senin için napalım
öptüm mis bebeğim

Yorumlar

Popüler Yayınlar