En son bacağımın çok ağrıdığından bahsetmiştim canım kızım duydun sanırım artık ağrımıyor bacağım kıyamıyorsun annene,bitanem seni düşündükçe yüzümde aptal bi gülümseme yayılıyor babanla televizyon izlerken kanepenin boş tarafına bakıyorum seni orda hayal ediyorum inanmak çok zor geliyor bulaşık yıkarken aklıma eteklerimi gelip çekiştireceğin günler geliyor kalbim pıt pıt atıyor çok inanılmaz geliyor ama sen içimde kıpır kıpırken rabbim nasip ederse bunları yaşıycaz hep birlikte sen ben baban...
23.haftadısın dün ve ondan önceki gün çok kustum midem hiçbişiy almadı burnum kanadı baban çok korktu bize bişey olacak diye bende korktum ama çaktırmadım doktorumuzu aradık normal dedi eğer kusmaları durduramazsan çok rahatsızlık verirse gel dedi bugün çok iyiyim kahvaltımı yaptım güzelce hiç rahatsızlık vermedin bana bitanecik kızım herhalde bayramda yordum senii rahat durmadın içimde baban hiç hissetmiyodu tekmelerini falan dün rahatsızlanınca ben elini karnıma koydu nazar değmiştir diye dua okuyayım dedi o dua okurken babana bi tekme salladın en sonunda hissetti çok mutlu oldum istiyorumki oda hissetsin seni hadi bakalım annecim uslu dur içimde olurmu güzel kızım benim Rabbimin emaneti

Yorumlar

Popüler Yayınlar