Benden blogger filan olmaz bu ne uyuşukluktur yahu bebeği doğurduk 8 aylık ettik de daha bi kayıt girmedik.Ehh be kızım ne diyeyim annenin dünyasını değiştirdin şuan için sadece şahsi olarak yaşamsal fonksiyonlarımı yerine getiriyim yeter modundayım bmuhtemelen tabi bütün annelerde o modda.Kısaca bir annelik serüvenim geçeyim bitanem doktorumuz günümün tam 15 aralık 2012 de dolduğunu eğer otarihe kadar brşey olmazssa sezeryan olacağını söyledi zira doğum kanalına girmemiştin ama babana çekicek huyların sanırım çok dakikiksin 14 aralık saat18.00 da suyum geldi ve apar topar hastaneye gittik tabiki mesai saati dışı olduğu için kendi doktorum yoktu çıkmak üzere olan doktor ilk muaynemi yaptı sonrasında ise çıktı gitti bu 1.1 saat sonra gece nöbetçisi olan farklı bir doktor geldi bu2tekrar muayne nst cihazına bağlı tam 9 saat geçtş ve gece 1,30 civarı bende sadece 2 santim açıklık ve sancılar her dakika geliyor doktor kalp atışları çok hızlandı alıyoruz dedi ve gözyaşları arasında ameliyathaneye girdim.çıktığımda kendimi yakup yakup diye sayıklarken farkettim ve inanılmaz bir acı sonrasında babacığın ağlayarak ellerimi tuttu ve odama çıkarttılar bebeğimiz çok güzel aşkım çok güzel diyodu ama ben gözümü açamıyodum kendime geldiğimde sorduğumu ilk soru bebek iyi mi sağlıklı mı ve güzel mi oldu?:)odaya çıktıktan kısa birsüre sonra gözümü açtım seni gösterdiler bana inanamadım bebeğim çok tatlıydın kocaman patlak gözlerin acele acele bakışların baban diyor ki hiç gözlerini kapamamışın bacaklarını havada birleştirmişin iki elini yumruk yapmışın gzlerini pörtletip cok cok ellerini emiyomuşsun sonrasında seni emzirdim inanılmazemiyodun sanki içerde sana emme dersleri verdiler hemen kavradın memeyi hatta öyle emiyodun ki korkuyodum göğsümün ucunu vermeye derken sabah oldu ve doğumu yaptıran doktor gitti ertesi gün mesai yapan doktor geldi bu da 3 bir doğumda 3 doktor görmüş oldum yani kısacası neyse sonrasında inanılmaz ağrılar girdi omuzlarımdan başladı ve tüm göğüs boşluklarıma yayıldı dikişlerim atılırken hava dolmuş karın boşluğuma ve bu sancı yapıyomuş tam 1 hafta uyumadım oturarak ayakta sayıkladım sense usluydun taaki 11.güne kadar babannen gittiği gün gaz sancıların başladı neysee kalanıda sanırım 1 8 ay sonrasına inşallah:))

Yorumlar

Popüler Yayınlar