4 AY SONRA TEKRAR MERHABA

8 aydan 4 aya inebildik çok şükür inşallah aralar dahada kapanacak kızım iki gözümün nuru parlayan ışığım beyza betülüm 1 yaşını 1 ay geçtin her hareketin her sesin bize mucize gibi geliyor evimizin neşesisin kilon 7800 boyun 73.cm doktorlar minyon tipli bir kız olacağını söylüyor bana kalırsada bağırsakların fazla çalışıyor çünkü her öğün sonrası bi posta kirli bezin var yüzün babana benziyor tenin rengi ve burnun bana sinirinde sanırım bana:Pbu aralar sanırım kişiliğin gelişiyor kendini kelimelerle ifade edemediğin için sinirleniyorsun sanırım vucudunu sıkıyorsun saçlarımızı çekiyor açıktaki tüm yerlerimizi mıncıklıyorsun napsak bilmiyorum ama inşallah geçici bu durum babaannen şuan bizde sana bakıyor oda yakında gidicek napıcaz bilmiyorum seni kime emanet edicem bakıcı mı tutsak kreş mi düşünsek karar veremiyorum içim hiç rahat değil napsam bilmiyorum gönül ister ki hem yanında olayım ama çalışmak zorundayım annecim napalım ilerde belki durumlar iyileşirse işi bırakırım çünkü bu vicdan azabı beni yoruyor.

Kızım seni çook seviyorum hanii böle bağrıma bassam az geliyor ekşimik kokulu boynundan öpüyorum asabi kızım benimmm:P

Yorumlar

Popüler Yayınlar