Kreş mi Bakıcı mı?

Kreş mi bakıcı mı derken güvenebileceğim bir bakıcı vardı kafamda ama ben kendisini haberdar etmekte geç kaldığım için kendisi başka bir iş bulmuş bu durumda arayışlar başladı bizde.Malesef oturduğumuz yerde kreş hiç yok evet malesef hiç yok bitane anaokulu var onuda yine çok umutsuz bir şekilde aradım ama şansıma anaokulunun sahibi kendi çocuğu için bir bakıcı tutmuş o bayan benim kızımada bakacak gidip gördüm çok güzel bir yer zaten bina anaokulu için yapılmış sadece kızımın bakılacağı oda biraz küçük geldi bakalım hayırlısı ayın 1 itibariyle 2 şer saatten alıştırmalara başlıycaz babaannede huysuzlanmaya başladı gitmek istiyor evine şimniden pazarlıklara başladı şu hafta giderim bu hafta giderim diye neyse oda ayrı bir konu ya neyse bakalım hayırlısı Allah'tan diyorum.
Benim mini mini bitanecik kızım 13.ayında yürümeye başladın çok garipti ama anladığım kadarıyla sen hep kendi kararlarını kendin veren bir kız olucaksın tam bir yaşına 2 hafta geçti ve bir griple memeyi bıraktın kesinlikle emmek istemedin.Bi akşam ben kanepede uzanmıştım sende yerde oyuncaklarınla oynuyodun sonra birden ayağa kalktın kanepeye yaslandın ve sanki karar vermiş ve bismillah demiş gibi odadan kendi odanın kapısına kadar yürüdün sonra durdun döndün ve bana baktın seni alkışlamamla birlikte öyle bir gülüşün yüz ifaden vardı ki anlatamam tıpkı zafer kazanmış gibiydin.Maşallah kuzum benim.Şimdi sanki evimizde bir cüce var pıtıt pıtır her yerdesin.

Bu aralar en çok şikayet ettiğim konu malesef bana aşırı derecede bağımlısın tuvalete bile yanlız gidemiyorum kapının önünde çıkana kadar ağlıyorsun napıcaz bilmiyorum.Ama hani işten geldiğimde beni ilk gördüğünde ki hallerin var ya bitiyorum  ya bitiyorum resmen bu kadar mı tatlı olunur cadı seni

Bu annen var ya seni o kadar çok seviyor ki canından bile çook seviyor Rabbim senin acını bana yaşatmasın düşüncesi bile burnumu sızlatmaya yetiyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar