HAYALLER ŞU RESİM ;HAYATLAR İSE YAŞADIKLARIM ; OKUYUNUZ LÜTFEN ...



Merhaba blog !

Bugün aklıma geldi buraya da not düşeyim, sanırım ortaokulu falan gidiyorum zara, yavuz bingöl,orhan hakalmaz falan yeni çıkmış bende bir türkü aşkı peyda olmuş ,sesimde güzel yani sınıfta sürekli bana türkü okutturuyorlar falan ,bende kendimi birşey sanıyorum, nerden geldi ise geldi bana bir saz merakı geldi.Herşey ondan sonra başladı neyse ben habire her fırsatta ağlanıyorum ,baba bana saz alalım ben saz çalmak istiyorum, saz kursuna gideyim falan ,başının etini yiyorum.Annem de habire babamı işliyor ,yok olmaz sakın kız kısmının ne işi var.Günlerim ağlamakla ,ben böyle kaderin diyerek iç geçirmekle geçiyor....
Sonuç ne oldu tabiki de almadılar içimde kaldı ne olacak ...Buraya kadar garip birşey yok gayet olağan bir türk ailesi durumu.Neyse ben azmettim dedim bigün kardeşlerim isterse ben onları göndereceğim fakir ama gururluyum gel zaman git zaman erkek kardeşim gitar çalmak istedi bende o zaman çalışıyorum babam tabi ona da izin vermedi dedim gel kardeşim ben seni yollarım bir nevi babamdan intikam alıyorum çocuğu müzisyen yapacağım kafamda manyak hayaller çok ünlü bir popçu oluyormuş kral tv müzik ödüllerinde bunu ablam için alıyorum falan diyormuş :)) Ya rabbim gençlik çok tehlikelii gerçekten şuan yazarken onu farkettim :)) Neyse uzatmıyım zaten olay çok uzun :)) 

Sonuç ne oldu kardeşimin hevesi çabuk geçti benim hayaller suya düştü falan ama oda ne babam 40 yaşından sonra bigün elinde bir sazla çıkageldi...Gözyaşları sel falan ne sandınız ,bana mı aldı sandınız ,bende öyle sanmıştım ama beyefendi kendine almış ,arkadaşı saz çalıyormuş çok heveslenmiş, kendine almış işte bu ancak bizim ailede olur ,uleynn ben üvey evlatmıyım he neden beni kimse önemsemiyor.. 

Neyse hergün babamın arkadaşı bize geldi babamla kapının önünde arabanın içinde saz çalıştılar herhalde zoruma gitmesin diye evde çalışmadılar yada annem kafa ütülemeyin dediği içinde olabilir yani bilemiyorum.Babam saz çalmayı bi türlü beceremedi gitti başka saz aldı belki onu çalarım diye yok onu da çalamadı oda bıraktı şimdi evde 2 saz ve bir gitaar var süs olarak duruyor.
Peki ya benim yitip giden hayallerim Tabi Ben kimim ki :)) Belki de ikinci bir Zeynep BAŞKAN belki bir Belkıs AKKALE ne bileyim olmadi Selda BAĞCAN (Bununda hep soyadını karıştırıyorum ya ) olabilirdim ama olmadı neyse gelelim mutlu sona ben evlendim 2 tane nurtopu gibi evladım var bir kız bir oğlan :)))

Bu değil tabi Mutlu son BİM e gitar gelmiş geçenlerde babamda gitmiş almış bize bırakmış hediye olarak ,eve geldim anaaa gitar teyzem baban getirdi dedi aaa dedeim bana mı yok dedi oğlana getirmiş ,ne sandınız bana mı aldı sandınızz resmen bunlar benim psikolojimle oynuyor ya geldim 35 ime yok arkadaş beni bırakın ne istiyorsunuz benim hayallerimden :) Gidip kendimi falan piçakliycam ya yad alip o gitarı pentegram gibi yerlerde parçalayacağım :)) Bir Burhan ALTINTOP Kolay Yetişmiyy ama neden ye nedenn....

Yorumlar

Popüler Yayınlar