YAŞIYORUZ İŞTE ÖYLESİNE , BOYLU BOYUNCA UZANIYOR HAYAT ÖNÜMDE YEKPARE TAM YETİŞİYORUM SANIYORUM ŞAKLAYAN ELLER SEANS BİTTİ UYAN DİYOR

Sanki Ramazan ın ruhuna uyuyor mu bu laflar cık cık cık ...
Kardeşim ben hiçbirşeye uyamıyorum ki ne olacak bu ruhun bu halleri bilmiyorum sanki saniyeler önce sevdicekle konuşan ben değilim gerçekten de ağzım kulaklarımda idi 1 saniye sonrasındaki bu ani ruh değişiminin sebebi ne bilmiyorum ki ...

Voltajı habire düşüp çıkan korku filmlerindeki lambalar gibi dalgalanıp duruyor ruhumda ki deniz...

Aklıma mükemmel bir fikrin gelmesi ile bir saniye sonra google yazıp benden daha önce birinin bunu bulmuş olmasındaki yaşadığım hayal kırıklığı kendini biricik hissetme duygumun can çekişmesi böyle bi aaa ben dahiyim ya deyip sonra bi eziklenmeler bi ay sen ne biçim bişeysin demelerimin arasında saliseler var.

Biliyorum biliyorum bir ruh doktoruna ihtiyacım var ama herhangi biri olmaz benim kitaplara sarılmam lazım kitap okumak çok iyi geliyor biliyor musun sanki herşey güzel mesela 2 haftadır okumuyorum sanırım ondan bu bunalım ...

öyle işte ya bir saçmalamamın daha sonuna geldik efenim herkeslerin ramazanı mübarek olsun içimize sevinçler dolsun en çok da benim aminn :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar