Çocuğu Nasıl Giydirsem!Üşür mü Terler mi? Derdi Biz Hanımları Gerdi!

Çook değil bu sorunla tanışalı 1,5 sene oldu yani kızım 1,5 yaşında:)Kızım aralık doğumlu olduğu için ilk zamanlar giydirmekte sorun yaşamadım zaten kalın giydiriliyor atlet zııbın üzerine pijama takımı altına 1 tane ayaklı pijama birde diğer pijama takımının altı çorap patik tamam orda sorun yokta esas sorun yazın başlıyor işte atlet tişört giydirsen terliyor tek tişört giydirsen terlerse terini emecek bişiy yok sırtında ya hasta olursa sorunu e zaten bebeler kilotlu çorap olmazsa ayağında çorap bırakmıyor ay üşüdümü ay terledi mi derdi de beni öldürüyor geçenlerde yeni anne olmuş bir arkadaşım aradı aynı dertten muzdarip yahu nasıl giydiricem bu kızı isilik oluyor napsam terden kurtulmuyor diyor sanırım işin sırrı çok evhamlı olmamak çocuk nasıl alışırsa öyle gider diyorlar ya aynen öyle gerekirse bir atlet le yatıracaksın hele ki eğer cam açmıyorsan yırtınmaya gerek yok çıtçıtlı bir atlet kafi oluyor cam baca açacağın zamanda üserine bir kısakollu tişört yeterli.Dışarı mı çıkacaksın aynen giysir yanina sadece bi tane uzun kollu sweet tarzı fermuarlı yada düğmeli hırka al yeter çook ta dert etme napalım çocuk bu hasta ola ola büyüyor.....

Not:Resim netten alıntıdır ve tamamen kel alakadır.....:)

Yorumlar

  1. Merhaba, blogunuzu hediyeleşme etkinliğinden buldum, sizi takibe aldım, bana da beklerim :)

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. merhaba, teşekkür ederim bende takipteyim
    hoşçakalın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar